Dostosowanie budynku oddziału w Jamnie na potrzeby grup SOSW

Zapytanie ofertowe

Dotyczy: Opracowania dokumentacji projektowej, dla wykonania inwestycji związanej z  przebudowę oraz przystosowania istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego, oddział w Jamnie na potrzeby stworzenia oddziału Przedszkola Specjalnego dla osób niepełnosprawnych, działającego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym.

 

  1. Zamawiający:    Gmina Miasto Koszalin ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, NIP: 669-238-53-66 - Przedszkole Integracyjne, 75-347 Koszalin, ul. Władysława IV 143, reprezentowanym przez Dyrektora – Zenonę Kwiatkowską, działającą na podstawie Pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Koszalina

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji mającej na celu dostosowanie istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego w Koszalinie, oddział w Jamnie, na potrzeby oddziału grup przedszkolnych Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego.

Zakres zadania obejmuje uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji w szczególności:

  1. Inwentaryzację budowlaną;
  2. Opracowanie ekspertyzy technicznej konstrukcji;
  3. opracowanie projektów budowlanych i technicznych dla wszystkich branż (architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej, w tym instalacje wewnętrzne: wod.-kan., grzewcze, wentylacji, elektryczne i teletechniczne) oraz niezbędne zewnętrzne instalacje, przyłącza i sieci, usunięcia kolizji z istniejącymi sieciami spełniające wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadające wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia;
  4. opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej warunków ochrony przeciwpożarowej niezbędnej do uzyskania odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych, które zostaną w niej opisane wraz z rozwiązaniami zamiennymi (rekompensującymi) niezgodności – jeśli będzie wymagana;
  5. opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej warunków sanitarnych, niezbędnej do uzyskania odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych i bhp, które zostaną w niej opisane wraz z rozwiązaniami zamiennymi (rekompensującymi) niezgodności – jeśli będzie wymagana;
  6. wykonanie innych opracowań niezbędnych do realizacji inwestycji;
  7. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich;
  8. uzyskanie warunków przyłączenia, jeśli będą wymagane;
  9. uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, jeśli będą wymagane;
  10. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji i postanowień umożliwiających przeprowadzenie niezbędnych robót;
  11. Projekty wykonawcze/techniczne powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany, w zakresie i stopniu dokładności, niezbędnym do realizacji robót budowlanych;
  12. Projekty należy opracować w języku polskim, stosując zasady wymiarowania oraz oznaczenia graficzne i literowe, określone w Polskich Normach;
  13. Wykonanie mapy do celów projektowych, jeśli będzie wymagana;

 

Kompletna dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące branże:

  • architektura wraz z wykończeniem wnętrz,
  • konstrukcja
  • instalacja wodociągowa wewnętrzna i zewnętrzna wraz z przyłączem
  • instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej wewnętrzna i zewnętrzna wraz z przyłączami
  • instalacja wentylacji mechanicznej – jeśli będzie wymagana
  • instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
  • instalacja elektryczna i oświetleniowa wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym
  • instalacja odgromowa;
  • instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru – jeśli będzie wymagana
  • instalacja systemu sygnalizacji;
  • przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej (budowa nowych przyłączy lub przebudowa istniejących).
  • przebudowa istniejącego kolidującego z inwestycją uzbrojenia terenu, 
  • uzyskanie wszelkich wymaganych do realizacji inwestycji warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji, m.in.:
  • uzyskanie ew. warunków technicznych przyłączenia do sieci lub przebudowy istn. przyłączy w zakresie przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej;
  • uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, jeśli będzie wymagane.
  • uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i zezwoleń wydawanych przez zarządcę dróg publicznych i wewnętrznych dla wykonania przyłączy, sieci.
  • Uzyskanie uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
  • Uzyskanie protokołu z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu (tak zwany ZUDP),
  • uzyskanie uzgodnień projektów ze wszystkimi gestorami sieci dla projektowanych przyłączy i ew. przebudowy kolidującego z inwestycją uzbrojenia terenu
  • uzyskanie odstępstwa od przepisów wydanego przez właściwego Państwowego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej
  • uzyskanie odstępstwa od przepisów wydanego przez właściwego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego
  • uzyskanie innych koniecznych odstępstw od przepisów, jeżeli pojawi się taka konieczność w trakcie prac projektowych
  • uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawców ds. ppoż., higieniczno-sanitarnych.
  • uzyskanie pozwolenia na budowę
  • dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę
  • uzyskanie wszelkich innych opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji

 

Przedmiot inwestycji należy zaprojektować i zrealizować zgodnie z wymaganiami obowiązujących norm i przepisów. W szczególności budynek wraz z instalacjami będzie spełniał warunki ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa konstrukcji i użytkowania, ochrony środowiska, wymagań sanitarno– higienicznych i ochrony zdrowia, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz pokrewnych.

 

Koszty wszystkich materiałów, uzgodnień, ekspertyz, decyzji oraz ewentualnych innych dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej pokryje Wykonawca.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne, związane z przygotowaniem oferty do niniejszego zapytania.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

       o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. Spełniają warunki określone w art. 112 – 117 ustawy z dnia 11 września 2019 roku (Dz. U. z 2019 roku) - Prawo zamówień publicznych
  2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U. z 2019roku) - Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:   19.12.2024 r.

 

  1. Załączniki:

  - Załącznik A – Oferta cenowa na dostawy i usługi

                 - Załącznik C – Oświadczenie wg wzoru

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie elektronicznej lub  papierowej na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr A lub B)

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę przesłać elektronicznie na adres mailowy: sosw.krzysztof.mioduszewski@gmail.com lub złożyć osobiście w sekretariacie szkoły
  2. Termin składania ofert: do 15.11.2023 r.
  3. Osoba upoważniona do kontaktu ze strony Zamawiającego: Krzysztof Mioduszewski , tel.:  514 478 068; adres mailowy: sosw.krzysztof.mioduszewski@gmail.com
  1. Opis sposobu obliczenia ceny:

Cena podana w ofercie uwzględnia wszystkie koszty i składniki związane  z wykonaniem przedmiotu zamówienia, z wyodrębnieniem podatku VAT.

  1.  Kryteria oceny ofert:

            - cena –100%

10.  Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

a. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

b. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryterium przyjętego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

11.  Zastrzeżenia.

  1. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych  o właściwościach użytkowych nie gorszych niż wymienione przez Zamawiającego  w załączniku nr 1 (oferta cenowa).  W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych po stronie Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Pliki do pobrania poniżej:

Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku Skan zamówienia z podpisem
Typ pliku: PDF, Rozmiar: 2 MB
Wytworzył:
Udostępnił:
Burak Anita
(2023-11-10 08:58:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Obrazek przedstawia ikonę symboliczną pliku zapytanie ofertowe Przedszkole Integracyjne odział w Jamnie.docx
Typ pliku: DOCX, Rozmiar: 24 KB
Wytworzył:
Udostępnił:
Burak Anita
(2023-11-10 08:58:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Wytworzył:
(2023-11-10)
Udostępnił:
Przedszkole Integracyjne
(2023-11-09 13:31:02)
Ostatnio zmodyfikował:
Burak Anita
(2023-11-10 08:57:09)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki